Ai o intrebare? Noi iti raspundem in maxim 48 de ore.

  • identificarea programelor de finanţare relevante şi recomandarea programului potrivit
  • analiza fezabilităţii investiţiei
  • asistenţă īn dezvoltarea proiectelor
  • asistenţă pentru solicitarea şi colectarea documentelor (studii, avize, autorizaţii) necesare proiectului
  • elaborarea documentaţiei necesare accesării fondurilor
  • asistenţă īn obţinerea finanţării bancare necesare acoperirii contribuţiei proprii īn cadrul proiectului şi susţinerii investiţiei totale
  • asistenţă pentru semnarea contractului de finanţare cu instituţia finanţatoare
  • asistenţă pe durata īntregului proces de finanţare şi implementare a proiectului
Mai multe detalii

Cum se obţine finanţarea?

Pasul 1: Beneficiarii eligibili completează cererea de finanţare si anexele solicitate de Autoritatea de Management. Există un model unic de cerere de finanţare pentru toate cele trei instrumente structurale, cu anexe diferenţiate pe fiecare fond in parte.
Pasul 2: Cererea de finanţare este transmisă Organismului Intermediar / Autorităţii de Management.
Pasul 3: Se verifică conformitatea administrativă a cererii de finanţare, in conformitate cu procedurile interne ale fiecărei AM.
Pasul 4: După verificarea conformităţii administrative urmează verificarea eligibilităţii proiectului. Criteriile de eligibilitate a proiectelor sunt prezentate in Programul Cadru de Implementare si trebuie aprobate de către Comitetul de Monitorizare.
Pasul 5: Evaluarea tehnică si financiară a proiectului.
Pasul 6: Selectarea proiectului conform criteriilor aprobate de Comitetul de Monitorizare.
Pasul 7: Aprobarea proiectului si semnarea contractului de finanţare
Pasul 8 : Aprobarea proiectului tehnic şi a dosarelor de achiziţii
Pasul 9 : Aprobarea cererilor de plată
Pasul 10: Încasarea ajutorului nerambursabil